“Biti poduzetnik znači živjeti nekoliko godina na način na koji nitko ne želi kako bi mogao provesti ostatak života na način na koji većina ne može.”
“To be an entrepreneur means to live a few years in a way that nobody wants in order to spend the rest of your life in a way that most can’t.”

Adrian Ježina, novi član CRANE-a investirao u NanoDIY

Na jučerašnjoj press konferenciji u novouređenom coworking prostoru poduzetničkog inkubatora u Koprivnici održana je press konferencija na kojoj je predstavljen novi investitor u NanoDIY, Adrian Ježina. U posljednjih par mjeseci, NanoDIY je zaredao nekoliko velikih uspjeha – osvojene čak tri nagrade na najvećoj europskoj konferenciji poslovnih anđela EBAN Winter University 2016, investicija predsjednika Hrvatske mreže poslovnih anđela (CRANE) Davorina Štetnera te posljednja investicija Adriana Ježine, osnivača B.neta i člana CRANE-a.

NanoDIY je koprivnički startup koji je osmislio inovativan način tiska na tekstil koji ne zahtijeva visoku stručnost korisnika ili značajnu investiciju za pokretanje tiskarskog posla. Svojim poslovanjem prisutni su na globalnom tržištu gdje većinu proizvoda prodaju u Europi i kreću sa širenjem na američko i azijsko tržište. Do kraja ove godine predstavit će čak dva nova proizvoda, a kako bi sve to ostvarili, u planu je zapošljavanje novih ljudi. Iako su se javili mnogi strani investitori, a još desetak ih čeka na pregovore, na Adriana su se odlučili jer ima želju biti operativan investitor i kako kažu, potrebno im je iskustvo iz kojeg mogu učiti i razvijati proizvod.

Proslava-druge-investicije-300x300Adrian Ježina, novi je član CRANE-a i osnivač B.neta koji je u deset godina počeo od nemogućnosti isplate plaće i došao do tvrtke koja vrijedi 93 milijuna eura. Nakon prelaska u Vipnet, nastavio je voditi B.net kao predsjednik Uprave zadužen za strategiju, tehniku, operacije, prodaju, marketing te sadržaj. Na ulaganje u NanoDIY potaknuo ga je entuzijazam tima i poduzetnički duh te energija koju smatra glavnim preduvjetom za uspjeh. Uz to, dodaje kako NanoDIY može postati globalno uspješan jer za dobar proizvod koji se zna upakirati nema granica.

Idući veliki korak za NanoDIY je posjet najpoznatijem svjetskom grafičkom sajmu u Hamburgu gdje je vrlo teško upasti. Upravo u tome pomoći će im nova investicija kako bi na sajmu otvorili vrata prema velikim svjetskim proizvođačima koji će njihovo poslovanje dovesti na novu razinu.